Tuesday, November 13, 2007

The Best of You

Aku petik daripada lagu "The Best of You" daripada Foo Fighters. Ini adalah kerana lirik ini amat bersesuaian dengan jiwa aku yang sedang ingin bercinta, kata orang.

I've got another confession to make
I'm your fool
Everyone's got their chains to break
Holdin' you

Were you born to resist or be abused?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?


Seperti yang telah aku janjikan satu masa dahulu. Aku akan revealed Si-A.


inilah dia Si-A. Ataupun Si Alfa Romeo. Cinta yang aku hadapi sekarang. Betapa dalamnya cinta aku itu adalah sedalam kapal Titanic tenggelam. Tingginya cinta aku adalah setinggi Dr SMS ke angkasa meninggal kan bumi lalu melihat bumi sekecil bola atau guli. Aku sanggup untuk berbuat apa sahaja untuk kebahgiaan kita berdua. Haha!












Amacam? Ok? hahaha..

No comments: