Monday, January 21, 2008

Kerja! NOT!!!!

Sejak company aku dihentikan kontrak bersama Mirae, aku sudah tiada aktiviti penservice-an. Sudahnya, aku sering bergerak daripada Muar ke Melaka untuk bertemu team aku. Walaupun aktiviti kami hanyalah melepak di Kopitiam atau kedai Mamak, tapi ia bukanlah bersembang kosong. Melepak mencari customer kata orang. Haha!

Oleh itu, dek ke-banyak-kan aku berjalan aku mula mengambil beberapa gambar yang aku rasa menarik antaranya.


Lokasi: Lebuh AMJ.
Waktu: Awal Petang
Cuaca: Hujan Panas.


Lokasi: Lebuh AMJ, Kesang, Muar.
Waktu: Matahari mula nak panas.
Cuaca: Panas.
*aku suka tengok awan ngan langit yang cerah.

Lokasi: Jejambat Melaka Sentral.
Waktu: -SDA-
Cuaca: -SDA-

Lokasi: Giant Melaka
Waktu: Tengahhari
*aku malas nak cakap dengan orang Malaysia yang macam ni. Sengal atau Buta aku xtau!

Ni la dia, bila da xde idea. Tarok gamba banyak2. Anjing!

No comments: