Monday, January 14, 2008

Hardcore Sepi berubah kepada fucking Sreamo!

Minggu ketiga tahun 2008 ini bakal menjanjikan sedikit kelainan bagi Si Kunak. Mungkin. Bait-bait lagu All My Friends Are Dead dendangan Turbonegro tergiang jelas dalam telinga aku sekarang. LOL!

Man, face the fact! All our friends are dead in Badut. Sebagai Turbojugend cawangan Parit Raja Bandar, cuba terima kenyataan ini.

"Fuck! Karma is fucking funny!" Begitulah kata yang diluahkan dalam ketawanya. Barangkali menyembunyikan perasaan sedihnya. Mungkin.

Beberapa percubaan ngeri telah dan akan dilakukan oleh beliau. Antara percubaan yang telah ditunjukkan depan aku adalah berkawan dengan kucing jalanan. Melepak bersama Mamat Molet dan juga Odeng. Satu lagi adalah menjadi sahabat baik kepada Cha. Sorry man!

Ini semua adalah kerana para pahlawan meja bulat telah meninggalkan beliau seorang diri di pekan Parit Raja seorang diri. Atas urusan sambung belajar dan bekerja di luar daerah.

Lu jangan risau, 4 malam je aku xde. Nanti, Jumaat malam aku sampai ok!

*Kenyit mata.

4 comments:

abdul mutalib jaamat said...

haha...leave him and let it be...
keke....

apek terror said...

huh tke gud care of him yea ram, when i got my loan i will threat him something...

Anonymous said...

Guys - he is the only one friend i have at KG at the moment. For better or worst still to be nice with him!! Now we are PARTNER!!

azman | athena said...

haha..sadis2..haha