Tuesday, April 05, 2011

31032011

Gua ingat, gua ni, bukan lah stail manusia yang ada sifat daredevil. Stail berani mati. Stail nak try bungee jumping ke, free fall ke, rafting ke. Kadang kadang main slider kat Water world yang paling tinggi pun gua ada ngeri.

Atau pun jadi ahli Seekers. Duduk dalam gelap diam diam sambil tengok keliling. Ngeri ngeri.

Tapi, dalam hidup gua ni, ada juga perkara perkara gila gua pernah buat. Macam, beraya ke rumah member di Kelumpo dari Johor, balik hari.

Amacam?

Lagi, balik dari blok sekolah dengan pakai short bola tak pakai baju lepas dari kena kejar dengan warden gua time hisap rokok.

Tapi, dalam list acara daredevil dan juga perkara gila gua pernah buat, ini duduk top rank.

Night tour dekat War Museum Penang waktu malam.

Dengan berbekalkan lampu suluh bateri kejap ok kejap tak. Cahaya lampu dalam lokap lokap tinggal yang suram, merangkak dalam tunnel, lepak dalam bilik Jeneral Yamashita dan macam macam lagi.

Fuh, ngeri!

No comments: