Thursday, February 07, 2008

Orang lain tengah sedap bercuti, aku pulak berfikir tak berhenti-henti.

Kuala Lumpur...Serdang...Bangi...Johor Baharu...Pasir Gudang...Muar...Melaka. Tempat-tempat yang tengah bersilih ganti bermain dalam kepala aku sekarang ni.

Tu yang aku tengah pening ni. Last Wednesday. Meeting dengan bos. Bos bagi kata dua. Nak jadi sales person or VSS. Damn! Kalau boleh dua-dua ni aku tak mau. Tapi dah takde. Sales or VSS.

Susah betul la nak buat pilihan ni. Kalau macam pilih ikan takpe juga. Senang je. Sudahnya aku amik VSS. Payable leave.

Banyak termenung dari bercakap. Macam-macam perasaan. Sedih, gembira, gusar, takut dan macam-macamlah. Masa depan nampak kabur lagi. Dalam kepala banyak benda fikir.

Duduk semeja dengan Pahlawan-pahlawan, banyak termenung sambil telan air liur. Tempat-tempat yang tengah bersilih ganti bermain dalam kepala aku sekarang ni, Melaka...Muar...Pasir Gudang...Johor Baharu...Bangi...Serdang...Kuala Lumpur.

1 comment:

apek said...

rambo k.l better kot..byk awek