Wednesday, October 06, 2010

Claim.

Semalam, tengah sedap gua panjat mesin gua kat customer site, gua rasa ada gegar gegar dalam kocek jeans sebelah kiri gua.

Gua paused sekejap. Berfikir.

"Sejak bila gua ada bawak vibrator pergi servis mesin ni?" bisik hati kecil gua.

Owh, telefon gua rupanya. Time bila gua letak dalam silent mode pun gua tak sedar. Sibuk sampai bende bende kecik pun gua lupa sekarang.

Gua ambil vibrator...err..maksud gua telefon, ada satu teks mesej.

Servis manager gua hantar teks mesej yang berbunyi,

[ I reject all your claims due to some mistake.I put at your table.]

"Haih." keluh gua mengenangkan claim gua yang dekat dekat sepuluh claim kena reject.

[Noted with many disappointing.] gua reply.

Itu jam, ikut hati, gua rasa macam nak potong mesin gua part by part buat jual besi buruk. Tapi, macam orang yang tak smart pula tindakan gua tersebut.

Lantas gua pasrah dan berfikir untuk berhenti minum nescaffe tarik time pagi pagi

4 comments:

jo said...

neskepe tu minum pagi-pagi boleh membawa ke jamban. tak elok kalau berhenti..

laki cikgu kimia said...

boss gua dulu telupe nk potong epf 3 bln. langsung gua resign merajuk

Jorji said...

the last manager yg reject my claim now rotting in hell.


kau eply je macam tu.gerenti dia luluskan semua claim kau.

Rembo said...

jo - hahaha tu la pasal.

nas - lepas tu up gaji?

ji - punk rock sangat tu ji. keh keh keh