Thursday, October 14, 2010

Tak takut.

Walaupun lu orang cuma dengar rock 'n' roll atau mungkin hanya indie, atau hanya pop punk, atau grindcore, atau hanya trash, atau irama Malaysia, atau hanya dangdut, atau hanya M Daud Kilau, atau hanya My Chemical Romance, atau apa sahaja, gua sarankan, bila masa lu down, sedih tak memasal, berasa down lepas kena marah dengan bos dan rasa nak berhenti kerja atau tak dapat apa yang lu orang nak atau tak dapat exceed expectation, try dengar lagu ini.



Walaupun gua cuma sekadar dengar dengar musik hip hop, dan bukan irama domain dalam diri gua, Eminem dan Not Afraid ni buat gua rasa emosi sebelah lain gua melonjak lonjak dicucuk lagu ini dengan lirik yang mendalam.

5 comments:

Rajuna said...

steady bo...emosi ada turun naik!

KARKADEWA said...

gua down berak tak lawas ni.

obita obisuki said...

wa tak goyang...

Eamy said...

100% Positive

Rembo said...

juna - ha ha ha. tau takpe.

dewa - lu memang. Retard.

Obita - ?

eamy - ah lu memang sama taste musik ngn gua.