Sunday, May 02, 2010

Ini entri marah!! [6]

Lu, mula mula, bila gua tergagap gagap sikit sambil head bag layan lagu Paranoid, lu tunjuk tunjuk gua sambil bisik bisik kat kawan lu.

Bila Wings nyanyi, lu la paling hero nyanyi lagu lagu popular. Tapi apahal lagu R'n'R Lu Punya Suka lu paling senyap?

Oh satu lagi, kalau lu nak duduk diam diam sambil peluk tubuh, tak nak kena peluh gua, tak nak kena siku sikit sikit, bila kena, lu tarik muka sambil pandang 'slack' kat gua, baik lu pergi konsert Alif Aziz.

Ini konsert rock, apa lu expect jahanam?!

3 comments:

oranglidi said...

tah nye!!! oang g rock and roll kena la turut 'mencair' dalam irama lagu.. hentakkan badan, goyang2 kpala dan buat tangan rock.. takkan nak berlenggang kangkung je kan?

ni rasa nak g konsert dangdut niii..

ainfazrin said...

kesian mamat sebelah kena peluh aku.
dari belum start konsert pun dah kuyup hujan, sampai ke sudah rambut tak kering. pompuan paling serabai, aku la semalam. haha.

tak berapa puas tapi companion aku ok, kitorang enjoy ourselves je.

kenapa Kid mcm ada terkucil da..?

Rembo said...

penarik - tau takpe.

ain - hanya Kid yang tahu kenapa. he he he he