Monday, August 24, 2009

Semua nampak sedap time-time gini.

Cila...err...astagfirullah. Nasib baik gua teringat. Kalau terlepas tadi...potong berapa percent dah. Gua nak carut yang gua letih gile hari ini. Siap gua lelap-lelap sebelah machine gua. Memang tak boleh blah gua punya ngantuk.

Malam tadi gua baru sampai. Penat tak usah cerita. Petang ni gua nak cari karipap sardin. Gua dengar karipap sardin ini, kalau dalam bulan puasa, makin menjadi-jadi dia punya sedap.

Sambil-sambil tu, gua nak bandingkan dengan King of Parit punya karipap sardin. Mana lagi king!

7 comments:

dewajiwa said...

peh..
godaan. gudaan.
apa? karipap? pehhhh..

mana lokasi King of parit tu?

Rajuna said...

semalam gua ada beli 3 biji karipap. sedekah jariah. gua dapat setengah biji je. takpe. redho.

balqissy said...

nak murtabak lagi la~

laki cikgu kimia said...

rindu kathira sama..

ainfazrin said...

dapat gak lepaskan hajat nak makan tauhu bakar semalam.

nasib baik kuah petis dia boleh layan. sirap bandung soda je aku lom jumpa yang kaw2 lagi kat kl ni. haha.

Rambo said...

Dewa - Parit Raja. Tau?? hehehe

juna - sabar ye.

balkis - eh, semalam punya tak cukup ke?

nas - ha ha ha. Hanya Johor ada kathira. kot?

ain - Kod gila king buat bandung soda.

azman | athena said...

gua kat Parit Raja ni. benda first gua cari kat bazar, mihun soto!!!

makanan paling ultimate di King of Parit.