Thursday, April 08, 2010

Adamaya.

Setiap kali gua balik kerja, semenjak dua menjak ni, gua kena layan cerita Adamaya. Ada dua sebab.

Satu, Lisa Surihani. Dua, kereta mini warna merah.

Dua kombinasi yang comel pada gua. Sein Ruffedge tak termasuk.

Dan setiap kali gua lepas tengok cerita ni sebagai penghilang penat, gua akan ke Youtube, cari dan dengar lagu ni sambil sambil main Galacticos sampai gua nak pergi mandi dalam repeat mode.

Sedap betul bunyi gitar lagu ni...err...lirik dia dia pun sama.

Sambil sambil tu, fikiran gua melayang ke King of Parit.

7 comments:

Dewajiwa said...

mini merah memang klasik. melelehhh

Rembo said...

tau pun lu. leleh beb tgk mini tu.

linglung said...

Lisa Surihani....mantap!!

http://akulinglung.blogspot.com

Rajuna said...

kalau nak balik, balik je jangan tahan-tahan..

.Gha A. said...

gua pun sama, layan gak cerita ni, tapi gua selang seli dengan the biggest loser.

gua baru balik king parit semalam.

Rembo said...

linglung - hai.

juna - lu nak support gua balik?

gha - perghhh...best tak king of parit? ada perubahan?

FARYN said...

merah itu menawan :)