Wednesday, August 22, 2007

Oldstreet Kopitiam Jalan Abdullah, Muar dan juga warga bandaraya Maharani serta aku.

Pada awalnya aku takde niat pon nk online dan menulis blog untuk malam ini...cume tetiba je aku rasa bosan nk gila duk umah td. dala bukak HBO tp cite zaman tuk Kaduk...Police Academy 6. adoi la...

Tu pasal aku amik keputsan tuk online. Benonya online tu bukanlah alasan aku untuk hilangkan boring cume bile aku nk online, aku kene lepak kat OLDSTREET kopitiam kat Jalan Abdullah Muar.

Kat kopitiam ni aku leh online sebab die provide wifi. Aku nk masuk stremyx kat umah malas..gaji blom cukup. Sebab aku suke online kat kopitiam ni ialah:

1. Sambil aku online boleh la aku cuci mata tgk amoi-amoi yang datang kopitiam ni. Peh...layan beb. Walaupon kadang-kadang nasib aku tak baik. Yang datang hanyalah ah soo - ah soo yang berpakaian seperti amoi-amoi cantik. Tu ajelah yang aku leh wat hiburan kat Muar ni.

2. Saja nk tgk orang-orang kite yang akan melirik kat aku. Mungkin dalam hati die berkata "huh!! budget kaya la tu duduk ngadap komputer riba sambil minum kopi berharga RM 2.35 secawan" best woo tgk dieorang nih...cube bayangkan kalo ade 40 orang akan cakap gtu...mau jadi kaya btol aku..hahahaha bleh aku online slalu..

3. Oldstreet Milk Tea die sedap.

4. Aku akan berasa sangat cool bile ade amoi datang ngan balak die tapi duk asyik-asyik tgk aku sebab aku ade Notebook...hahahahah...

5. Aku seolah-olah berada dalam dunia aku sendiri bile kat sini...hahahahah

6. Aku bleh tgk mcmmana kerja kerasnya pelayan kat sini. Buat iktibar muhasabah diri la kire.

7. Org yang lalu kat kete akan pikir aku juga sebahagian daripada "mereka" (org-org kat table lain yang keluar minum dengan baju Calvin Klien, berseluar sleek siap bertali leher serta telefon bimbit yang mampu tgk tv di dalamnya diatas meja). Bukan senang kat orang pandang aku gitu...hahahahahah (perasan)

Cukup!!

Cakap serius plak....

Serius!!

hahahah...biol da aku...

Tapi yang pasti orang-orang kat Muar ni makin cool. Sebab depan aku nih ade orang tgh serono bercinta sambil melakukan adegan-adegan romantis...hahahahah ade potensi bleh jadi macam Ibu Negara satu hari nanti.

Aku nk duduk lama kat Muar!!! HAHAHAHAHAH.....

Dah la...pelayan ni dah mula kemas-kemas meja dah. Direct action without saying a words!!

ye ye aku paham...ayat last nih...



1 comment:

Anonymous said...

welo there..
blackout ker ape blog awk nih..golap bebenor..hehe..

oOo..duk kat kopitiam tu tgk amoi ek..dushh kat sblh mata tu..hehe..nnt kalo tgk lagik..dua2 belah mata lak kene dushh..