Thursday, September 03, 2009

Nota untuk peguam-peguam.

1.

Encik.

Jangan saman kami dulu. Nanti kami bincang dulu dengan tuan rumah pasal bil Indah Water tu.

Alah...bende kecik je ni. Boleh settle. Tak payah la saman-saman.

2.

Cik.

Jangan saman saya. Rasa-rasa macam tak dapat nak tunai janji berbuka puasa sama ni. Tapi tengok dulu. Kot-kot saya balik kampung hujung minggu ini ke, tapi tak janji.

Kalau tak pun, nantila raya kang kita makan kat warung Jeng Kwan tepi sungai Batu Pahat tu. Dengar cerita nasi ayam dia terbaik.

Alah...bende kecik je ni. Boleh settle.

5 comments:

ilazz said...

ni loyer ke..atau awek ko? musykil la plak aku di bulan posa ni..

Paan said...

Takde, takde! Lu nak kena sebat mcm Kartika?

dewajiwa said...

heheh.
BCDKM tu ke yang tuntut janji nih beb? siap hantar saman.

laki cikgu kimia said...

gua saspek lu dengan budak loyer skang ni kaaann? jgn rosakkan masa depan beliau bo.. pulak dah!

Rambo said...

ilazz- ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Paan - Gua nak sebat lu ada la!

Dewa - eh, bukan. Dia tak ada apa dah.

Nas - Bijok, bijok. Eh, mana ada!