Thursday, May 29, 2008

Mana hendak cari suit Satria Baja Hitam ekh? Pavilion ada jual tak??

Hah...baru aku boleh berehat sekejap. Tiada aktiviti servis mahu pun meeting hari ini. Cuma duduk kat office, buat claim report dan juga urusan-urusan pejabat. Tapi malangnya internet pula buat hal. haih...baru mahu surf Harajuku street fashion.

Boring. Hidup memang macam itu. Tika banyak kerja, tak ada masa rehat, mengeluh. Tak ada kerja, banyak masa berehat pun mengeluh. Haih...manusia.

Dalam masa 3 hari lagi aku akan bertolak. Wah, teruja betul perasaan aku kali ini. Berkobar-kobar, berdebar-debar, macam berpeluh-peluh pun ada.

Satria Baja Hitam, Maskrider, Ultraman, Naruto, Final Fantasy, Gaban. Antara watak-watak yang sedang melekat dalam kepala aku sekarang. Mana hendak cari suit-suit watak-watak ni ekh?

Baru beberapa persiapan aku buat. Baju, seluar sudah disiapkan. Duit. Sedikit. Lain barang belum lagi. Checklist pun baru hendak buat. Dalam kepala bercampur, tunggang-langgang. Hendak kena defrag baru ok agaknya.

Visa tidak sampai lagi. Kad kredit tak sempat buat. Damn!! Cilaka punya Maybank tak mahu approve aku punya request dulu. Kalau tidak kan dah senang. Tak payah susah-susah aku nak cari peti besi mini.

Agak risau dengan trip kali ini. Yelah, masalah utama aku adalah komunikasi. Boleh kira je berapa orang yang boleh berbahasa Inggeris dengan baik di sana. Nasib lah boss aku turut serta untuk minggu yang pertama. Tiada masalah sangat lah nanti.

Sudah. Malas mahu tulis panjang-panjang. Idea tiada. Mahu buat checklist barang.

3 comments:

ThisGunIsHeavy said...

cuba carik dalam ebay.. tak pun gi anime convention kat key el this weekend.. tempat tak sure.. tapi kat college mana ntah..

Rembo said...

betul. nnti aku cari.

H said...

ciki nak baju hello kitty satu!!
tengs rambo.
^.^v