Friday, July 31, 2009

Gua sembahyang Jumaat tadi pun terngiang-ngiang Langit dan Bumi.

Kasut putih high top ala ala Aliph, check.

Seluar ketat, check.

Baju...err...singlet ke jacket jeans sleeveless. Hmmm..tak ready lagi. Mahu tak boleh tidur malam ni.

Sapu tangan yang biasa budak budak panggil key, check.

Bangle kulit, check.

Fantasia Bulan Madu, Isabella, Fenomena, Pelesit Kota, Pawana, Isi dan Kulit, Balada Muzik Jalanan, Langit dan Bumi, Mentari Merah di Ufuk Timur, dari tingkatan satu dengar, takkan tak hafal-hafal.

Purnama, Serigala Segalanya, Pasti, Derap Komando, Malam, check. Mana tahu Amy teringin nak nyanyi lagu ni kang, senang gua jerit kat bawah.

Ok. I am ready. Apa nak jadi-jadi la.

Silap-silap ni karang, mahu-mahu gua nyanyi sambil pusing-pusing baju atas kepala macam Konsert Selepas Banjir. Atau lebih. Mungkin buat Jesus post? Hmmm...

Jumpa esok.

5 comments:

भगवान का शुक्र है said...

kim slm amy search.

|| a - j . E . E || said...

ngee ~
bo, aku nk ikot

Anonymous said...

yah..jumpa di sana..

saya juga akan berada di sana.. mungkin kita boleh terlanggar bahu...sambil sing along bersama amy..

semangat2 trotsky said...

nampak sangat semayang tak khusyuk

Anonymous said...

fuh search best..wlu lmbt dtg..n ada technical prob..tp bebaloi2