Wednesday, February 24, 2010

Entri kalis perasaan.

Naik motor pinjam waktu pagi pagi pergi kerja sambil layan selekoh di Puncak Jalil dan cilok kiri kanan ketika jalan jammed menghala ke tol Sunway adalah satu perasaan yang gua suka walaupun kepala pening memikirkan kereta hitam yang semakin menua dan asyik mintak macam macam sampai poket gua kering!

Haih, kusut kepala gua!!

7 comments:

iyan said...

pakai basikal je rem...

Rajuna said...

radiator ko letak kat luar la aku ingat. bodykit pun kena tambah sikit. baru okay.

j or ji said...

basuh selalu

dewajiwa said...

dia merajuk lah tu.
jaki tengok kasut Jepun baru lu. dia pun mau.

Lil^GriZzLe said...

Biasalah bo, gua pun sama. haih~ at least ada kete kan?

Rembo said...

iyan - tunggu opis gua sebelah Azwath la.

juna - rambut pacak? rayban downtown?

ji - nanti gua nekad pasang kepala paip tepi gate gua.

dewa - gua tak beli pun. he he he

gha - gua saspek cuaca panas ni sebab utama kereta banyak rosak.

i'm the girL said...

kete baru ~