Thursday, September 06, 2007

Si-A lagi. Lagi-lagi Si-A.

Kebelakangan ini fikiran aku hanya teringatkan Si-A. Entahkan sihat atau semakin teruk keadaannya. Aku nak SMS nombor telefon pun dia takda. Dia ni jenis anti-teknologi sikit.

Kenapa?

Mungkin aku persekitaran aku sekarang, pada peringkat umur aku sudah ramai yang berumahtangga ataupun mengikat talian pertunangan.

Aku..?

Hahaha...cuma gelak ini yang mampu aku berikan terhadap soalan-soalan sebegitu.

Kenapa?

Entahlah...tidak mampu aku nak menjawap soalan tu.
Mungkin aku belum bersedia.

Atau, belum puas membujang.

Atau belum ada jodoh. hahahah (typical answer)

Itulah hakikatnya. Kepada kawan-kawan, jangan berharap aku akan kahwin dalam jangkamasa terdekat. Kepada awek-awek, jangan paksa aku kawen cepat dengan korang. Haha!

Berbalik kepada Si-A.

Aku betul-betul jatuh chenta sama ini gadis. Tapi masih banyak perkara yang perlu aku tahu tentang kamu. Tiba masanya nanti, aku akan kahwinkan kamu dengan diri aku atau mungkin tidak. Haha! Jodoh, kematian itu kerja Maha Esa. Kita hanya mampu merancang. haha! Gelak lagi.

Gilo!

No comments: