Saturday, December 15, 2007

Haih...penat

Aku rasa badi sumpahan kekalahan The Gunners berterusan hingga Krismas. Bermula dengan kekalahan pada malam minggu lepas. Hari Sabtu malam Ahad. Malang terus menimpa aku sepanjang minggu. Mungkin akan berterusan hingga minggu depan. Shit!

Isnin: Menerima berita kurang menyenangkan tentang syarikat tempat aku kerja (baca entri lepas). Jurutera Korea ini memberi masalah kepada aku dengan merosakkan mesin di garisan produksi pelanggan aku.

Selasa: Bekerja hingga pukul 1 pagi untuk membetulkan mesin aku yang jurutera korea itu rosakkan. Walhal sepatutnya aku hanya bekerja dari jam 9 hingga 6 petang sahaja.

Rabu: Bertegang leher dengan Sales Manager dari Korea yang gemuk dan suka merendahkan orang lain di meja makan. Terpaksa bekerja hingga pukul 1 pagi lagi.

Khamis: Tak cukup tidur.

Jumaat: Bekerja hingga tengah malam lagi bagi memantau masalah yang jurutera Korea tu buat.

Sabtu: Terpaksa bekerja lagi sebab jurutera Korea itu masih ingin bekerja. Sial. Patutnya sekarang aku masih di atas katil sambil memeluk bantal peluk berbentuk tapak Sulaiman bernama Patrick.

Ahad: Mungkin akan berkerja lagi.

HOI Jurutera Korea! Bila korang nak balik? Aku dah bosan. Dahla nak cakap dengan kamu begitu payah. Ni menambahkan lagi kerja aku pulak. Marchekinlado!!

Minggu depan aku nak cuti dari Hari Raya Haji sampai Hari Raya orang puteh! Mampos lah. Aku dah penat. Kalau bos tak bagi, aku nak ugut resign. Hehe!

No comments: