Monday, September 22, 2008

Gua sibuk lagi ini hari. Mungkin sampai lepas raya.

Gua baru dapat schedule gua minggu ini. Agak pack. Mulai hari ini, mungkin sampai hujung minggu. Bila sampai hujung minggu, gua akan update lepas 6 hari bulan Oktober. Sebab gua mula cuti minggu depan sampai 6 Oktober.

Gua mahu cuti lama. Beraya sambil berubat. Gua mahu ubati satu sakit yang tidak nampak. Walaupun gua tidak tahu apa puncanya. By the way, thanks then. Thanks for all of that.

Kalau gua balik office hari Jumaat, gua update. Kalau tidak, mungkin tidak lagi untuk seberapa lama. Tiba-tiba, sekarang ini, gua ubah fikiran untuk stop this madness.

Berdoalah pada pagi raya agar gua menulis lagi.

9 comments:

Ojie said...

hmmmm xpe masa cuti nnt cuti puas2 okeh..naik cuti, musti semangat apdet tu dtg blk..hehe

Cik-Gie said...

ye...berdoa
[sambil menadah tangan]


p/s:pagi2 raya nt aku datang rumah kau nak pow duit raya ;))

l.i.f.e said...

selamat lah k
*aminkan doa cik-gie*

mynncinonet said...

em..
same la kite..huuuuu

apek terror said...

relax2 tenang amik nafas...jgn lupe minum brand inner shine ok...

ciKenit said...

rembo...
kalu sudah tetap ati mau stop these madness...
ciki sokong.
mau terus kan pun ciki sokong.
*ketuk2 bahu rembo dari blakang*
nampak ni...?
ciki sentiase di blakang.
oke?
:-s

poyotito's said...

komen di atas membuatkan gua lupa apa mau komen tadi.

cilakak!

CritiCalThinKer said...

rambo rambo rambo.. kenapa mesti sama rasa kita? sibet!

Rambo said...

ojie - maybe.

cikgie - good.

life - amin

mynn - relax la.

ciki - ok.

poyo - hehehe.

crtclthnkr - sibet!