Wednesday, September 24, 2008

Sementara gua masih sempat.

Ini-lah kerja gua. Schedule gua tidak menentu. Berubah-ubah. Planning lain, jadi lain. Sekarang gua sudah rasa macam menipu. Maaf.

Kesempatan ini, gua terpaksa menjadi seperti biasanya yang kita akan buat bila masa 1 Syawal menjelma. Gua takut gua tak sempat dah sebab schedule gua tangguh ke esok dengan Jumaat.

Kepada semua, gua minta maaf! Peace and enjoy Hari Raya. Hendak buat apa, lu orang punya suka. Janji relax-relax sudah.

SELAMAT MAKAN DODOL DENGAN MINUM SIRAP SAMPAI KEMBUNG!


15 comments:

Ojie said...

mintak maap gak beb..
bosan2 raya, kontek gua okeh..
muahahaha..

cLinaku said...

SELAMAT HARI RAYA.

j or ji said...

John! selamat hari raya! cuti lama kaa??

kalau lalu kuala pilah roger gua! gua belanja cendol!

Rambo said...

ojie - sure. will do.

clinaku - Selamat.

jorji - haha. 10 hari beb. hahaha ayat macam kenal. lomang la.

Si Jambi Darat said...

bo..SELAMAT HARI RAYA gak..semoga dpt pulang ke pt raja nanti..

bintang kecik - patut lu bz skang, dah berlakon iklan Digi senyap2 je eh ko..

apek terror said...

rembo lu banyak keje yea...gudluck..

CritiCalThinKer said...

rambo gua pon nak mintak mahap jugak.. mahap lu boleh x kepilkan skali dengan duit raye?

eamy said...

selamat ari raye jugak
raya2 jugak
jgn lupe hulur angpau sini
hehe

l.i.f.e said...

ah rembo uits..raya2 time meriah2 ni tak yah lah emo2 ok. relax2 saja sudah

Rajuna said...

lepak parit raja is kool.
ada big bundle.

or0 said...

salam idulfitri...

kosong kosong kay?

ciKenit said...

selamat hari raya rembo!!!
=)

secret recipe, pekena blueberry cheese cake pas raye.
amacam??

Rambo said...

selamat semuanya guys!!

jumpa lagi minggu depan.

cOkeLAt ciNtaku said...

anda di tagged!
=p
sila lihat my blogee~

poyotito's said...

peh..betul punya sibuk lu ni rembo..