Wednesday, March 25, 2009

Pause

Sabar. Gua tengah banyak kerja.

Semalam. Gua kerja macam orang gila. Customer sibuk suruh 'up' kan machine dia yang dah 'down'. Gua start kerja 1145 sampai 1900 lebih. Tanpa makan apa-apa. Macam Superman pun ada gua rasa.

Hasilnya, below expectation. Macam celaka.

Sekejap lagi, gua kena present projek tentang idea-idea menyelamatkan bumi yang sedang tenat dengan ahli pejabat gua serta ahli lembaga pengarah tertinggi pejabat gua. Pakai kemeja Coduroy dengan jeans hitam. Bergaya. Tapi masih ada butterfly in my stomach. Dunhill Light gua dah berapa batang habis gua hisap. Nervous punya pasal. Macam nak present FYP!

4 comments:

Jorji said...

cuba ambik nafas tanpa guna dunhill light

Ami said...

Aku dah standby lilin 3 4 kotak dalam bilik. Aku nak jadi "Ami, the savior of earth"

Macam bagus tak?

Rajuna said...

pangkah tangan
jalan terbaik!

Rembo said...

ji - gua dah cuba. makin kuat debaran itu adala. he he he

ami - beli lilin tu guna plastic ke cloth bag? he he he

juna - errr...kena belajar 2 step gak ke? err...takpe kot. macam ganas sangat je.