Thursday, March 13, 2008

Angan-anganku belum musnah.

Di playlist aku, suara Sugar Ros mendayu-dayu.

Iringan musiknya yang mellow dan melodik berirama lembut membuatkan aku sedikit terawang-awangan.

Sambil asap Dunhill berkepul-kepul keluar ke atmosfera bilik.

Jauh terbang. Ke London barangkali. Atau ke Stadium Luzhniki di Moscow.

Berangan-angan pasukan ini ke stadium tersebut.

***

Apasal lagu kat playlist aku makin slow nih? Owh Mineral rupanya. Sesuailah tu dengan suasana luar rumah aku yang baru berhenti hujan.

Sebelum aku pon ter’mellow’, aku nak tengok Discovery Channel. Menimba ilmu.

4 comments:

ATONAL MICROTONAL said...

sigur ros lah.

Rembo said...

owh salah. maaf abg besar U/G!
ok sigur ros.

Jorji said...

tersukan berangan bro...insyallah.
ehehe

Rembo said...

jorji - hehehehe. tak salah kan?