Monday, June 23, 2008

Dimarahi pengawal keselamatan dari Myanmar di bumi Malaysia.

Amacam?

7 comments:

tomok said...

nak gua isytihar perang ke apa ni.........?

or0 said...

standard la derang.. poyo je lebih..

saiful said...

x patut marah lu rambo...

kalau marah tomok masuk akal la coz muke myanmar...

tul x?

or0 said...

patutla tomok nak isytihar perang, perang ngan ko rupenye...

Rambo said...

tom - lu isytihar perang kat aku ke mamak myanmar tu?

oro - poyo o dedicated demi sesuap nasi?

saiful - ko kne tuju-tuju dari tom aku xtau.

j or ji said...

aik? bukan Rambo dipuja kat Mnyanmar ke?

nway..gua memang hangin je dgn pendatang asing di bumi malaysia ni..bukan apa..dah terlalu ramai!

Asal gua singgah nak makan kat restoren je,pendatang asing yg ambik order..macibai..dia tak paham apa aku cakap...aku tak paham apa dia cakap.

Rambo said...

jorji - bukan wa kene marah. Tomok tu yg kene marah.

Dengan wa x brani la. Wa bawak panah bom kemana-mana. hahah

Ha tu lah. Aku pun dah kompius da ni! Tak pendatang asing, mesin. Tak mesin, pendatang asing.