Friday, June 20, 2008

Satu, sebelah baik aku. Satu lagi, sebelah jahat aku. Mana satu nih!

Akibat keboringan aku, aku buat kerja sikit. Merayau banyak. Rayau sana, rayau sini jumpa ini poster. Berdegup kencang jantung aku!

*Gambar aku ambil/curi di sini.

Mono beb! Separuh nafas aku dengar lagu dia. Tertusuk-tusuk jantung aku dek kelunakan musiknya.

Lepas itu aku rayau lagi. Bosan duduk di office ni kalau takde kerja sangat. Ada sebenarnya. Tapi malas. Biasalah manusia.

Aku korek sanai, korek sini, jumpa pula blog ada gambar ini. Degupan jantung semakin kencang. Berdebar-debar, berpeluh-peluh. Semua ada. Sebulan sekali konsert mantap ni. Apa hal??

Juga aku ambil/curi disini.

Caliban beb. Idola satu masa dulu ni. Zaman muda remaja.

Berkobar-kobar mahu pergi dua-dua. Tapi schedule belum keluar. Kalau dua-dua ni aku tak dapat pergi, aku hantar tuju-tuju kat bos aku!

*Ada sesiapa tau tempat dukun hebat-hebat area Sri Kembangan??

4 comments:

apek terror said...

jom g mono..rambo ade dukun wak jarnor argh.......

caliban jek yg sedap rambo macam mane?

Rembo said...

jom.

*tgn selak planner check schedule

apek terror said...

ok cun btul yea pegi kalau free...promise me wink2..

azman | athena said...

haha..caliban jom, kalau beli skang tiket murah, leh join wall of death