Friday, June 27, 2008

Genap 9490 hari. Aku tak campur sekali dengan hari dalam tahun lompat sebab aku malas nak mencongak.

Pertama kali dengan tiada teks mesej di telefon.
Pertama kali dengan di perantauan, Indonesia lebih tepat.
Pertama kali dengan kilauan cahaya hijau dan bitu..err maksud aku biru.
Pertama kali dengan sahabat berlainan bangse.
Pertama kali dengan gadis genit Indonesia, Batam lebih tepat.
Pertama kali dengan sahabat meneguk air malt.

Lebih tepat, ini pertama kali tanggal 27 Jun aku sambut dengan minum-minum dan makan-makan.

Kesian?

Apa lagi? Aku sampai KLIA malam nanti sambut aku dengan pancaran bunga api...err bunga manggar pun boleh. Jangan lupa kek cokelat 3 tingkat.

Tempah sekali satu tempat untuk raikan aku.

9 comments:

or0 said...

selamat tua bro! bila nak cukup 10000 hari lak?

ciKenit said...

haip!
kan dah wish pagi tadi kul 4 am.
hehe.
:D

tomok said...

gua dh tempah table kt restoran seafood amy search mlam esok.......apa ke nama dia ....jiang hu?...er hu?..wong fei hong?....ntah gua pun dh lupa.....janji lu payung....hehe

Rambo said...

oro - owh selamat. Dalam kepala masih tiada apa. Kecuali duit! hahaha

ciki - tgk la time ciki. itu jam baru 130 am. tq again.

tomok - cool. Pastikan search main lagu hepi besday untuk aku boleh? restoran Cheng Ho la bro!

j or ji said...

kalau gua ada kat Batam,gua order 3 orang untuk lu.

Happy birthday

frh said...

happy birthday bro
u r as old as i am .. ermm maybe mine with extra 10 days ;)

Rambo said...

jorji - real beb! wa tahap peluh dingin gak la malam tdi hahaha

frh - yup. thanks again. BTW, age just a number for me...hehehe
gilo kpala aku kalo pikir psl umo ni lama-lama.

eamy said...

marah dgn statement pertama tuh..tanpa text di phne waklu!

*tunjuk outbox msg

tampo kang!hahaha

Rambo said...

eamy - jgn marah. awk teks pukul brape. entri pos pukul brape. relex ok.

*nah lagu nidji