Wednesday, October 08, 2008

Sesi beraya dan berubat untuk gua di kampung sudah selesai.

Rata-rata gua tengok, lepas raya, semua cerita raya dalam edisi yang panjang. Gua rasa gua mahu untuk update juga pasal Hari Raya. Tapi, something blocking my mind. Jadi gua cuba update dalam bahasa paling ringkas.

Pada awalnya, gua rasa Hari Raya gua kali ini sama sahaja. Gua memang cepat bosan dengan rutin yang sama. Pagi raya, sembahyang raya lepas tu bermaaf-maafan, kemudian beraya di kampung sebelah emak gua. Malam marhaban. Bosan.

Sangat klise gua rasa. Sampaikan gua rasa Hari Raya is lost it's spark and magic.

Tiba-tiba, Hari Raya ke-tiga. Gua rasakan ada satu semangat baru posses diri gua. Ini memang betul-betul terubat. Niat gua balik raya, cuti lama-lama, untuk berubat memang berhasil.

Apa sudah jadi?

Sejak raya ke tiga sampai sekarang. Gua sengih sampai telinga setiap kali gua hendak tidur.

8 comments:

Ojie said...

hahaha gua tau sbb ape..
*wink2*

otakseparapenuh said...

bla la...kerana cinta sanggup mati kena panah petir..

CritiCalThinKer said...

encik rambo pakai skill bisnes kad enjiner x aci laa..

frh pon cute jugak said...

CUTE btol laa .. mmg sgt CUTE

Rambo said...

ojie - ooopsss. tau eh? itu ke? bukan itu la wak. hehehe

otak - human nature kan?

crtklthnkr - tu skill aok. aku gune angin je.

frh - cute? woi2! tak related ngn entri ni!!!

poyotito's said...

gua jamin lepas ni entri lu makin sendu dan lebih ke makwe je..

l.i.f.e said...

hoh? sanggup berubat kerana perempuan? sangat bagusssssss...tahniah la ye

Rambo said...

poyo - ish...bida'ah sume ni.

life - bukan la berubat kerana perempuan. perempuan yg buat aku kne berubat. different oke. hehehe