Wednesday, October 29, 2008

Gua rasa Matt Hoffman atau Tony Hawk mesti tak boleh cari makan kalau berada dalam kasut gua sekarang.

Gua punya graf kehidupan gua sangat mendatar. Rutin harian gua sama dan ini tersangat buat gua rasa seolah-olah gua ini adalah machine yang hanya mengikuti masa. Atau robot yang sudah diprogramkan.

Haih. Penat gua tidak buat apa-apa ni.

8 comments:

benjamin aka pekik lunak said...

dah lumrah alam kadang-kala kita terpaksa menjalani kehidupan yg sama setiap hari

apek terror said...

tapi gua yakin m. daud kilau mesti boleh...kalau tak pun lu try nie jaafar onn...nak tony hawk je yea...

CritiCalThinKer said...

ayat apek memang biasa buat gua ketawa.. tp gua amat setuju dengan beliau itu..

Rambo said...

benjamin - yup. lumrah. bukan lurah.

apek - dah..tony hawk ngn matt hoffman tu vert masters. kalo main kt flatland sure susah cari makan.

crtcl - apek memang pelawak no satu negara.

l.i.f.e said...

haihhh..menda apa pun aku tak paham ni

eamy said...

esok balik
xreply text sb each sms=rm2
huhu

apek terror said...

esok pun gua balik sory x reply sms sbb satu sms rm23..

Rambo said...

life - kak. google la. teknologi dihujung jari skang ni kan??

eamy - ala reply je la. nnti claim balik. macam tak biasa. hahahaha.

apek - lawaknyeeee....