Tuesday, October 14, 2008

Gua rasa, minda gua kena block.

Gua tengah kering idea. Banyak sangat makanan bergula dan berlemak dari kuih raya dan dodol yang masih belum hadam. Lalu block gua punya idea untuk menulis.

Puas gua korek sana sini, gua selak sana sini masih tiada. Mana gua letak idea in pun gua tak tahu.

Plan sepanjang minggu ini serta hujung minggu adalah gua jumpa. Lain takde jumpa. Pening gua.

Ada siapa nak bagi gua idea baik punye?

8 comments:

mynncinonet said...

waa... byk mkn.. x ajak..
2 la padahnye..

alif-mikail said...

kasi lompat dari tingat 2 .. confirm banyak idea!

Ami said...

Lenkali sangkut idea kat hanger maa..

Rambo said...

mynn - mana ada banyak. sikit je.

alif - hehehe. rugi tu. sume kene duit.

ami - kurang effective la mi.

Ojie said...

org pn menghadapi mslh yg sama mcm awk..almklum kita kan dok memanjang asik serupa je..tataula awk tiru org or org tiru awk..

muahahhaha...

l.i.f.e said...

apa lagi...buat la snippets macam che det ngan budakyangjahat tu. hehehe

apek terror said...

erk awk saye pun tak tau sape tiru saye or sape tiru awak la...saye nie pun pening2 la...*bace dgn gaye lembut jari telunjuk buat bentuk2 circle tepi laptop...

hahaha...jom lepak la...gua nak amik gambau nie...

Rambo said...

ojie - ha tu la dia! haih...nti2la yeh hehehe.

life - snippet? apa tu? macam pet ke? hehehe jgn marah...

apek - sebat nak sebat? Hah! lepak?! bila2?
*mata bersinar-sinar