Tuesday, October 13, 2009

Jatuh cinta sekali lagi.




Makin lama gua tengok, makin geram gua rasa. Gua dah mula nak jual barang-barang gua dah ni. Jangan sampai gua jual kereta hitam gua sudah.

Esok gua pergi tanya CIMB, berapa boleh bagi gua duit. Dasar manusia berdarah atlet!

6 comments:

iyan said...

welcome to the club...
ahaks!

frH said...

uiks. sejak bile? aritu ikut aku g kedai beskal tengok2 sblh mata jek ..

apa kelas mountain .. road bike laa ..

dewajiwa said...

jalan dulu..
(mungkin nak beli gak tahun depan)

Anonymous said...

bro..sebelum beli..gua nak pesan sikit..lu kena tau betul2 ko nak main apa..uphill ke..downhill ke..hardtail ke..road bike ke..

Setkan dulu matlamat lu..kalau blh..cek dulu kat website mana2..

Jangan nanti..lu dh beli..baru tau apa yg nak pakai..syg duit ooo...mende ni berhantu..dh beli..nk upgrade jek memanjang..

Silap beli..kompom pening nk cari lg brg lain..lg plak lu punya pesen..yg lama susah ckit nk jual wooo...

Harga brg kalau lu dh gila main ni..kalau main golf bro..

Balik kg..blh la jenjalan sama..hehehe...

Rambo said...

iyan - tunggu masa je ni.

frh -sejak nak quit scene smoking.

dewa - tahun depan dah lambat sangat beb.

anon - eh dak kampung gua dah ada main menatang ni ye? he he he

Anonymous said...

Apa macam bro..kampung lu dah maju la bro..bila nak bawak kereta kat blkg or atas ada rack..pastu ada additional dua tayar lagi..

Hahaha...

p/s:
Gua nak betulkan ayat tadi..
'kalau main golf bro..'
Sepatutnya dibaca..
'kalah main golf bro..'

Sekian, terima kasih.