Monday, July 28, 2008

Entri pemecah rekod. Bukan pemecah ais.

Ok. Cuba lu orang usha sebelah kanan. Tengok dalam kolum "cetusan emosi saya", dulu "July (23)", sekarang "July (24) kan?

Ini yang gua namakan Entri Pemecah Rekod.

Bukan apa. Rekod lama dipegang oleh bulan Mac. Ketika itu gua menganggur. Kutu. Tiada tanggungjawap. Bangun tidur, tulis.

Sekarang, gua sudah ada tanggungjawap. Tapi masih boleh memecah rekod. Nampak sangat gua tiada kerja. Bukan gua tak mahu kerja. Tapi MD gua tengah cut cost sekarang. Segala aktiviti dikurangkan.

Nampaknya, lu orang kena ingatkan gua untuk bayar zakat bulan September nanti. Amacam?

6 comments:

jasmin said...

apa kata lu bubuh timer kat henfon lu. heheh

salam!

deaf_angel said...

zakat september? zakat fitrah eh..

ciKenit said...

*clap2 hand*
tambah lagi rambo.
usaha! usaha!
:D

apek terror said...

*clap2 hand*
tambah lagi rambo.
usaha! usaha!
:D

nota kaki yang amat penting!!!!!
BUAT AKTIVITI DI ATAS DENGAN MUKE COMEL DENGAN IKHLAS...

haha..rambo zakat bayar dekat imam sudin yea jangan lupe...kalau tak pun sedekah je...

Rambo said...

jasmin - hmmm...phone murah pun leh letak kan? hehehe

deaf - semestinya!

ciki - tu usaha untuk tulis lagi or kerja lagi kuat?

apek - mekak lah lu! ha3 toe! toe! toe! hahaha

ciKenit said...

untuk dedua skali la.
haha.
usaha menulis tuk membunuh kebosanan kami2.
usaha keje kuat tuk rambo dapat claim lebih banyak.
licik, hurm??
^.^v

incik apek, ikhlas tuh.
betul ni...
tak tipu.
:D