Monday, July 21, 2008

Syoh! Pergi kau dari sini Leviathan, Mammon dan Lucifer. Aku mahu normal hingga 26 Julai.

Gua rasa, sejak hari Jumaat Leviathan, Mammon dan Lucifer sedang duduk sebelah gua sambil bisik-bisik sambil cucuk-cucuk pinggang hati gua. Envy, Greed dan Pride bersarang teguh dalam hati gua sejak hari Jumaat lalu.

Sambil-sambil itu pastinya mereka ketawa. Ketawa besar. Melihatkan aksi gua yang tewas dengan kata-kata mereka. Celaka! Terjebak gua.

Dek ke'ENVY'an gua, hati gua jadi tidak senang. Tidak senang melihat kawan-kawan gua pergi bercuti. Gua, tidak dapat follow. Hati. Meronta-ronta mahu ikut.

Ini masalah besar. Soal hati jangan sesekali dicabar. Perlu dineutralkan. Perlu dirawat. Tiada aktiviti hujung minggu. Cuma satu penyelesai masalah. Pusat membeli-belah.

Dek ke'GREED'ian gua. Gua sudah beli macam-macam. Daripada mencari satu persalinan untuk gua. Sudah bertukar kepada tiga persalinan untuk majlis libur dan dua untuk menyokong kerjaya.

Dek ke'PRIDE'dan gua. Gua rasa semua persalinan itu buat gua tampil cool. Kalah semua orang dalam bulatan sosial gua. Lagi-lagi area My Black Equine Flag. Selamba gua bungkus.

Tengok! Betulkan apa gua cakap? Celaka deme bertiga!

4 comments:

Anonymous said...

nice ink for this entry :)

H said...

waaaaaaaaaaaaah.
takmoh envy2 lagi.
mari, lepas raye kite plan holiday besame2.
*tarek2 tangan eamy*
mahu?

Eamy said...

aik!aik!
sy gak yg kene tarek?
hahahaha..lek ciki
pelan2..hak3!

Rembo said...

frh - owh thanks beb.

ciki - xleh. 3 ekor setan itu masih ikut.

eamy - woi! off topic nih!