Friday, July 11, 2008

Kenapa page ini jadi begini? Jangan pelik. Aku manusia ada hati dan perasaan.


Aku dah post lirik lagu JET, Move On dengan Shine On.
Dengan harapan aku akan move on dan terus shine on.
Aku tipu.

Semalam, bicara sama seorang teman.
Aku sudah fed-up lagi benci dengan ini blog.
Mahu padam.
Beritahu dia.
Aku takkan update untuk beberapa lama.
Aku tipu.

Tadi, bicara sama teman.
Dia tanya itu ini.
Aku jawap bukan tidak.
Aku tipu.

Hakikatnya, aku masih tidak boleh lari.
Mungkin ok pada pagi hari.
Petang pula tidak ok.
Malam aku tidak tahu.

3 comments:

Anonymous said...

haih..apesal jd gini neh?chill2..emo2 tuh kasi buang jauh2..err..

*ckp org pandai

H said...

hah!
tipu ni tabaek la rambooooooo...
oh, kamon...
takmoh mandom lagik pelis....
:)

Rembo said...

eamy - dah tahu dah kan?

Ciki - tipoo sunat. hehehe