Friday, July 11, 2008

I am crazy lunatic little human being.

Ok dengan ini, aku umumkan musim EMO aku dah berakhir.
Kali ini pasti.

Aku, telah aku beritahu, mempunyai penyakit 'Giovani'. Sekarang aku sudah meniru gaya Wolverine. Punya kuasa untuk menyembuhkan diri sendiri dengan cepat.

Sekarang hampir sembuh. Setelah tersedar dari igauan ngeri. Dari khayalan tingkat tinggi.

Hati. Aku seal kamu kuat-kuat. Inject kamu dengan logam paling kuat. Agar kau tak berderai andai tersentuh dan terjatuh.

Yang pasti aku memang begini. On dan Off secara tiba-tiba.

7 comments:

Cik-Gie said...

hah
kan aku dah kata engkau emo.
btw, aku bukannya stalker lagi
aku dah munculkan diri.
tada..!

nikky_@yiPPy said...

beb
ko mmg emo sgt eh???

eamy said...

aip!aip!dah tukar jd wolverine *ejaan salah..hahahaha.yeah!musim emosi da berakhir..

Pakcik Luar Otak said...

Enjoy every second of the moment, bro. Oh. Bo.

saiful said...

ceh ngaku je la jiwang hahah...

ngigau la itu la ini la...

licik2...

hahah..

or0 said...

aku tak faham pape tapi nak komen gak..

lepak aje bro..

Rambo said...

cik gie - selamat datang. gua dah kenal lu, so xyah selamat kenal lah. Ye, ia sebahagian dari aku.

nikky - ye. gua sangat emo sekali.

eamy - *senyum je sampai telinge

Pachilo - yup. tq bro...4 the words.

saiful - mampos dengan lu!

oro - lepak je ekh? kt mana-mana pun tak kisah lah kan?