Tuesday, July 22, 2008

Sebabkan Ezora, gua ditangan-tangankan.

Gua balik kerja. Hajat mahu layan-layan MTV. Penat-penat lepas redah jamm, layan MTV ke, HITZ.TV ke, memang best. Tahu-tahu tertidur sampai malam. Lapar baru bangun.

Tapi, sebaik sahaja gua melangkah masuk rumah, dua orang housemate aku dah golek-golek depan tv. Gua usha TV, nampak muka Fazura dengan Beego. Apa hal MTV ada muka Beego pulak? Owwh...diaorang layan cerita Ezora. Apa jadah!

Nak tak nak, gua dengan hati terpaksa, melayan. Penat punya pasal. Hendak rehat punya pasal.

"Pak Zaki ni sapa weh?" gua mula menyoal.

"Pak Zaki ni...bla...bla...bla"

"Onni sapa pulak? Apa kena mengena dengan Ezora ni? Beego ini kenapa jadi gini?" betubi-tubi soalan ketidakpuashatian terhadap cerita Ezora.

Tiba-tiba, gua rasa sesak nafas dan pandangan gua gelap. Rupa-rupanya seorang daripada housemate gua yang tadi tengah golek-golek depan TV sudah smackdown gua gaya arwah Chris Benoit.

Tengok! Diaorang lagi sayang cerita Ezora daripada gua. Gua kecik hati.

Haih. Kids nowadays!

4 comments:

eamy said...

err..sy pon kadang2 layan per ezora
dem!hahahaha

or0 said...

dulu, waktu aku kerja kat kl, boleh gak layan (terpaksa sebenarnya sebab makcik nak tengok).. alih2 aku dah tertido depan tv.

sekarang ni, habis keje dah pukul 6.30, sampai rumah pukul 7.30, dah abis dah pon..

hosmet lu mmg kejam! geli plak aku dengar laki layan gegile cite nih..

Rambo said...

eamy - sy xlyn. diaorng je yg layan.

oro - sy xlyn. diaorng je yg layan.

or0 said...

elleh.. terlayan jugak le kan?