Friday, August 22, 2008

Dengan hanya bertemankan Arctic Monkeys dan juga Nescafe tin, perjalanan gua daripada Arctic Equine Monkeys ke Batu Pahat hanya memakan masa 2 jam.

Apa cerita nih?

Kereta Kelisa gua mengamuk tadi gua kerjakan!

Jangan biarkan gua memandu seorang diri. Atau menggunakan kereta berkuasa besar. Silap-silap balik kampung jadi acara mingguan gua je kang.

Kerja gila!

Gua ingat minggu depan sudah boleh ajak Alex Yong test run satu lap kot.

10 comments:

ciKenit said...

amboih...
rempit abes-abesan nampak?
nak kena saman ni.
huhu.

or0 said...

uih.. kalo solid snak ebrp jam plak?

pipiyapong said...

ok nanti ada masa gua kasi peluang lu balik kampung drive motor gua..meletup catatan masa..!!

apek terror said...

2 jam? relly ker...hebatla...x berenti pagoh port setengah jam kan..

Rambo said...

ciki - huih jgn la cerita saman. hehehe

oro - tu la yg aku tgh pk nih. macam tak logik plak.

pipi - moto susah la. gua kene ada arctic monkeys dengan neskepe tin.

apek terror - xde benti pagoh. tu dah tolak benti ayer keroh la tu.

jasmin said...

bagus. bleh aku balik kampung ngan ko nanti. cepat pegi, cepat balik

eamy said...

heh!benti air keroh watpe?hahaha
jeng!jeng!jeng!

apek terror said...

licik kan...

S.YanaZ said...

Bro.,
neskapi mmg 'yamsenggg'.
Sempena bulan posa gua dh buat stok neskapi.

Alex Yoong bulan posa dia rehat, tak bikin lap.

Rambo said...

jasmin - hah! boleh. Apa ada hal.

eamy - erk! restoran jejantas? ayer keroh? x faham. heh3

apek - ye saye memang licik. tapi awak lagi licik. manakan anak murid melawan tok guru. ye dak?

yanaz - peeh..stok tu. memang real. Cuti eh? mana tau?