Tuesday, August 26, 2008

Gua perlukan satu pasang dancing shoe supaya gua berdansa untuk kemenangan gua kelak.

Gua rasa agak muak dengan SISTEM yang semakin terumbang-ambing. Gua rasa mahkamah sudah boleh di bubar ganti dengan sistem sumpah. Huru-hara.

Gua cuba biarkan keseimbangan kosmos menjalankan tugasnya. Tetapi makin hari, makin terasa sesak nafas gua.

Betul pun macam tak betul, salah pun macam betul. Macam mana pula dengan salah macam salah, betul pun macam salah.

Hah! mana satu?

Setiap orang pasti ada alasan dan kepercayaan aku sendiri.

Gua semakin runsing dan risau bila kepercayaan dan alasan gua semakin goyah.

Sedikit serius. Owh patutlah! Gua lapar. Padanlah fikiran gua berkecamuk.

6 comments:

or0 said...

Dansa tak best, moshing lagi best

apek terror said...

lapar ker? x caye la..kene sumpah ckp lapar bru caye...

gua ade kepercayaan gua sendiri rambo..

ciKenit said...

lapa jugak.
sumpah lapa!
hehe.

biskutrajin said...

mmg haru biru la ni...sy ponn lapo..

S.YanaZ said...

Rambo,
Lu kejap2 nk layannn lap.Kejap2 nak menari.
Aahhh...biar papaya lu nihhh!

Rambo said...

oro - moshing dah penat la bro. dansa rilek2 pulak skang.

apek - jgn jadikan trend sumpah tu. nti jadi sumpah2 gua tatau.

ciki - jom2 pelita!

biskut - lapo jugak? jom2 pelita jugak.

syanaz - hmmm...apa sja yg boleh buat gua lupakan hal duniawi seketika. hehehe