Friday, August 08, 2008

Sekali gua teringat daa...[3]

Gua selalu suka tengok watak-watak tambahan dalam filem atau drama. Sebab bagi gua, tanpa antagonist, filem atau drama itu cacat. Ada celanya.

Bagi gua lagi, antagonist ini perlu diberikan perhatian. Ada pros and cons. Samada akan menjadi bintang ataupun terus lenyap.

Contohnya, David Caruso ini. Sebelum dia menjadi hot dalam CSI Miami, dia pernah berlakon dengan gua dulu.

Gua punya sekuel pertama filem Rambo, First Blood. Itu jam dia mentah lagi. Berlakon pun bodoh-bodoh jadi polis kelas bawahan sahaja. Sekarang, hot.

Ok. Sekarang. Satu watak antagonist sudah jadi watak protagonist. Sudah jadi besar. Sudah jadi hot. Tapi bila hot, tidak semestinya terus hot bukan? atau sebaliknya.

Selagi disitu, selagi itu soal hati terus terang. Bukan malap atau kelam. Simbiosis.

Faham kah?

Kehkehkeh...

6 comments:

ciKenit said...

tak brape paham ni...
sedang busy skang nih takpat nak pikir lebey2.
otak sedang semak ngan keje2 opis.
dem la opis nih!

japgi ciki datang lagi keh??
hehe.
^.^v

eamy said...

hahahaha
sy faham simbiosis jek
my field la bro


*gilap2 kuku

apek terror said...

phm sgt la...kacang...

*dua tgn mkn choc..hirup fresh orange...

lu bile nak kawen? haha..

Ojie said...

huh gue minat gile dgn david caruso itu..
walopon muka ala2 pecah rumah but he's soo kewl..

Rambo said...

ciki - hehehe

eamy - tau. saja gua letak situ. gua amik bio gak dulu.

apek - lepas raya....tahun 2020. amcam? puas hati kau?!

ojie - huh. Horatio yg bercakap sambil pki sunglass

S.YanaZ said...

H,
sbb dia aku layannn CSI Miami.
Tapi entri nih bikin gua susahhhh...ha.ha. sbb tarak fhm.

Ah, ini virus dari 2 Hijau!Cheh!