Monday, August 25, 2008

Kegirangan sementara tapi penat dan sakit yang agak lama buat diri gua.

Kepulangan gua ke kampung halaman di sambut dengan senyuman manis emak gua. Ayah gua relax-relax sahaja duduk makan depan pintu dapur.

Nasib baik tiada karpet merah atau kalungan bunga. Kalau ada harus gua sujud sujud syukur on the spot.

Itu baru cerita orang tua gua, belum kapten pasukan gua yang sememangnya menunggu kepulangan gua. Biasalah. Tapi, gua malas hendak cerita.

Gua pulang untuk satu open tournament. Combat 10 Rugby Tournament. Gila kan. Ngeri je nama. Gua pun tak tahu apa yang combat sangat. Main combat-combat guna senapang kayu gua tahu lah!

Malas hendak cerita. Combat dengan Rambo. Memang tak boleh dipisahkan. Betul? Bila masa Rambo dalam dalam combat field, dia pasti akan.......



......haaa....pandai pun.

Terima kasih.

5 comments:

Ojie said...

lawa...
dia pasti akan menang ek?
hehe..

apek terror said...

akan beli kotak warne biru dalam ade medal ker?

pingat emas ker perak?

nti najib bagi pencen 1juta dgn pangkat datuk rambo...

S.YanaZ said...

Bro.,
sujud syukur brape rakaat wehhh?

Demit!

mynncinonet said...

banyaknyer cerite die..

Rembo said...

ojie - tq. haa pandai pun, hehehe.

apek - bukan. kalau dia bagi...setakat player cabuk macam gua ni apalah sangat.

syanaz - manade rekaat. direct trus dahi ke jalan berturap itu.

mynn - hehehe. tq.