Monday, December 29, 2008

Gua tengah melepaskan diri daripada cengkaman jammed sana sini.

Malam semalam. Ketika gua duduk minum teh dengan seorang teman. Selepas gua menghadiri parti-akhir-tahun-separa-liar syarikat gua bekerja.

Gua tersedar sesuatu.

Rupa-rupanya, gua dah makan bulan tak lepak dengan perempuan. Lantas peluh gua tak berhenti keluar dalam 15 minit pertama. Bukan panas sangat pun malam semalam tu. Hilang segala hikmat bermuka-muka gua. Hilang segala jurus-jurus pematah kata-kata gua. Berdebar punya pasal.

Nampak sangat gua ni jejaka pemalu.

Dan sekarang. Gua sudah berada di kampung. Cuti sampai Ahad depan. Jangan harap sangat gua dapat update selalu. Banyak urusan kat kampung ni nak kena settle.

Masuk hutan sana sini. Tolong ajar anak orang berkawad, baling helikopter sampai jatuh dengan batu, memanah dengan tepat. Maklumlah, Rambo.

10 comments:

mrblind said...

kampung memang best..kl?harap havoc je lebih..

KARKADEWA said...

ah..
selamat tahun baru...

nnti boleh ajar gua care2 memanah hati ank ketua kg...

chi am said...

selamat taun baru bo.

ciKenit said...

Rupa-rupanya, gua dah makan bulan tak lepak dengan perempuan.

haih.
tibe2 cam terkedu sket pulak.
;))
oke, set.
nanti kite lepak kedai kupi mahal.
balek sini cepat rembo!!!

The Boss said...

kasi asah la lu punya skill bro..

Rambo said...

blind - bergantung pada org. ada yg suke havoc, ada yg suke damai. biasala tu, pro n cons.

dewa - hah! itu lu kena blajar dengan cupid. Gua panah bom tau la.

chi am - selamat.

ciki - owh. jgn salah faham ciki. nti2 kite lepak.

the boss - skill? asah? guna batu asah?

eamy said...

hahahaha
patut kene simpan sapu tangan lebih2 nnt

Rambo said...

nmpk sgt gua ni jejaka pemalu. kan?

eamy said...

pemalu ke gelabah?
la la la

Rambo said...

berdebar!
ha, puah hati?!