Monday, December 15, 2008

Lu orang tak payah la percaya sangat mende mende gua tulis ni [Part Two].

Hari ini gua sangat penat sampaikan sistem dalam badan gua kurang stabil. Belakang badan gua sakit, kepala gua pening, mata gua pedih dan juga tekak gua tak sedap. Ini semua ekspedisi ke Lipis semalam.

Member gua kawen. Biasalah, musim cuti sekolah. Member gua tu cakap, duration yang dia pernah buat dari Kelumpo ke Lipis adalah sejam. Sejam taik awok!!!

Sampai sakit-sakit badan gua ini sejam mendenye!

Ok. Gua tunaikan janji gua Jumaat lepas. Menjawap tag dari si Rajuna. Hah, ready dengan right click then click at save page as. Senang nak buat rujukan nanti.

1. Anda rasa anda hot?

Hot apa bendenye! Tak tahu la kalau zaman sekarang ni orang tengok perut buncit tu hot, pipi tembam tu hot, ada double chin tu hot. Kalau gitu, hot la gua. Kalau tak, tak la gua.

2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?

Hah! gua kenan kat gambar ni bukan sebab gua pakai Ray-ban dengan baju kotak-kotak cutting western, tapi, gambar ini cara sebab simetri. Macam dalam cermin. Kredit untuk Farah. Errr..gua bergaya? Ish...taklah, mana ada!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Mendela punya soalan ini? Tak related langsung! Sepak nak?! Gua last telan pizza bulan Jun ke Julai, gua tak ingat. Sebelum gua tengok Nostalgia kat Ampang Noisy Studio.

5. Lagu terakhir yang anda dengar.

It's a hit - We are scientist. Gua goyang-goyang comel je bila dengar lagu ni berkumandang tika dalam jammed. Free je gua rasa. Takda beban langsung dalam kepala.

Rajuna. Bosan sial buat tag lu ni!
*paksa diri

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?

Gua tengah fikir siapa lagi yang gua nak tag. Gua tengah tunggu claim gua masuk. Gua tengah buat inventory tools untuk group gua. Gua tengah tahan pening kepala. Gua tengah fikir gambar mana yang sesuai untuk gua bagi kat amoi management gua kat bawah tu. Hari-hari jumpa pun mintak gambar lagi!

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?

Keven Mealamu
- kalau gua tengah main ragbi.
Samir Nasri - kalau gua tengah main bola.
Cheah Soon Kit - kalau gua tengah main badminton.
Dave Grohl - kalau gua tengah pegang mic.
Jamie Oliver - kalau gua tengah kat dalam dapur.

Hah! puas hati lu?!!

8. Tag lagi 5 orang.

Oro
Endy
Tom
Ciki
Liyana Jasmay

9. Siapa orang nombor 1?

Oro. Err...rakan main futsal dulu masa hujung-hujung belajar gua. Budak Ipoh. Ate, tak puah hati?

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?

Hah! Tom? Hubungan? Setakat ni belum lagi kot? Tapi gua dengar cerita, orang tua dia dah carikan jodoh. Orang Negeri Sembilan gua dengar cerita.

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.

errr....errrr....errrr....nanti pakai baju The Beatles tu ye bila keluar dengan kite nanti. Ala...yang time belakon dalam cerita Kami tu. Haa...tu la. Baju tu. Eh? eh?

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?

Makwe kecil molek. Dan beliau adalah Pemakai Jeans Wanita Terbaik. Hah, amacam? Nanti belanja kopi mahal eh?

13. Siapakah orang nombor 2?

Budak Uda. Naik kereta Kelisa. Pemilik Inspire Records. Enough said.

Perghh! berejam gua buat tag ni. Entah apa gua bebelkan gua tak pasti. Main tulis je gua ni. Maklumlah, badan tak berapa nak sihat. Denial.

7 comments:

Ami said...

Ada 2 sebab yang buatkan kita rival lepas ni.
1. Jgn berani nak usha² Liyana Jasmay. Jackie Chan si otai hongkong tu pun dah kene tangan dengan aku last week.
2. Samir Nasri..who?

Lol!

H said...

rambo...
haha.
jahat ye tag ciki.
:p

btw,
12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?

Makwe kecil molek. Dan beliau adalah Pemakai Jeans Wanita Terbaik. Hah, amacam? Nanti belanja kopi mahal eh?


hahaha.
jangan reveal la pasal PJWT tu.
malu... :">
kupi mahal?
boleh!
ujung bulan oke?
subang parade, coffe bean.
uuuuuuuuyeah!
:D

Rembo said...

ami - hah! Rival? Virtual Rival? mcm nama band!

ciki - hehehe padan muke!
oh tak leh reveal ye? eleh suke ni benornya.
yeay!! lama dah tak lepak sama. dah lupe eh? eh?

na.ni said...

simetri wak lu!
hahahaha
xblh blah..
gile simetri sial..
aku slh konsep psl simetri rupenye slame ni T_T


hahaa!

Rembo said...

sapa suruh lu percaya!

FrH said...

haha .. bukan simetri laa, tp opposite.
welkam, aku mmg pandai amik gamba ;)

ehh ni endy yg tua kita sethn tu ke, budak skolah aku, yg putih2 & agak kacak, kawan dgn did?

Rembo said...

hah sorang lg percaya.

ha la. endy hardcore tu.