Thursday, December 31, 2009

Last Day of December.

Dengan ini tinggal lagi beberapa jam untuk matahari terakhir tahun 2009 tenggelam. Dengan itu, maka tinggal lagi beberapa jam untuk tahun baru. Permulaan baru. Gantung kalendar baru. Azam baru. Baju baru. Seluar baru. Kalau ada kasut baru pun baru-kan sekali. Dah alang-alang tahun baru.

Tinggal beberapa minit lagi gua nak pulang ke kampung. Macam biasa-biasa. Tahun baru di kampung. Ada juga orang tanya gua, countdown kat mana? Gua jawap kat kampung.

Rileks-rileks sudah. Mungkin faktor umur. Dah malas dah nak semangat-semangat berhimpit dengan orang sana sini semata mata untuk countdown. Dulu boleh la. Zaman tengah fit.

Jadinya, Selamat Tahun Baru. Gua tak ada banyak masa untuk karang panjang-panjang walaupun tajuk entri gua macam tajuk lagu band indie-rock macam Last Day of April.

Love. Peace. Rock 'n' Roll.
Rembo Zainal.

7 comments:

marini rafar said...

dah buka balik. ;)
happy new year rembo!!

laki cikgu kimia said...

gua baru tau nama lu Rembo Zainal. gua ingatkan nama lu Settle.

balqissy said...

haha gelak ngan komen si laki cikgu kimia nih. sampai lupe ape nk komen. hahaha

eh? selamat tahun baru :D

Dewajiwa said...

a'ah. samalah.
rock mana bleh ikut musim. tak bleh terpengaruh sangat dengan tahun baru nih. hehe.

iyan said...

selasa malam nih jom ride putrajaya...
kasik pecah dara orbea...

Rembo said...

rini - dah tutup balik dah?

nas - hu hu hu 'LAME' la lawak lu.

balkis - STB 2010.

dewa - tahu takpe.

Rembo said...

iyan - sial la. wa tak jadi beli. bnyk hal plak apek tu. bagi wa masa sampai hujung bulan ni ok.