Sunday, January 03, 2010

Benda baru pertama tahun 2010.

Gua sampai sampai rumah LEP, ada satu kotak pipih segi empat sama warna hitam atas speaker set home theater gua. Kotak pipih segi empat sama ada cap P warna hijau, 1 warna putih.

Biasanya, gua balik dari kampung ni rasa manjang nak mengamuk. Maklumlah, ramai sangat orang yang gua sayang gua tinggalkan kat kampung. Tambahan, memandu seorang diri selama beberapa jam membuatkan gua rasa macam orang bisu. Kang kalau gua bergayut dari Johor sampai ke LEP ni kang, macam tak patut pula.

Sekarang, relax-relax gua taip entri atas sofa skinny warna cokelat sambil pakai tuala sambil mengangkang. Selesa jaya!

Awwww!

4 comments:

balqissy said...

hurm..

*deep thinking*

Dewajiwa said...

kotak pipih ada cap P?
kasi clue lagi

Anonymous said...

P1wmax! Kan?

Rembo said...

yearghh. P1 le. he he he