Tuesday, November 11, 2008

Apa penjodoh bilangan untuk Cupid ekh?

Semalam. Owh, silap. Kelmarin lagi tepat. Gua gatal tangan lagi. Buat perkara yang gua selalu buat. SMS seorang makwe yang gua tak pernah SMS. Selalu buat perangai begini.

Gua pun masih sangsi, macam mana nombor telefon makwe ini boleh ada dalam telefon gua? Sangsi dan hairan bercampur aduk.

Di samping itu, seorang (?) Cupid mula menggatal.

"Bo. Lu nak gua panah sekarang?" Si Cupid.

"Ah, gila apa lu ni? Takkan sekarang. Rilek dulu."

"Tak la. Gua rasa macam timing baeeek je ni." balas Si Cupid.

"Hahaha. Lu tau kan sabar itu apa?" gua balas.

"Gua tak pasti. Yang penting bukan makanan kan?"

"Ok ok. Lu rilek dulu. Standby je lu punya panah tu siap-siap. Bila lu rasa timing dia lagi baik, jangan buang masa. Terus tacapkan tepat kat dada dia ok?"

"Baek bos."

"Eh jap, jangan lu pakai gua punya panah bom dah la!"

"Ye...gua tahu."

"Bagus." gua jawap simple. Sambil senyum-senyum.

Mula-mula si Cupid ni tanya gua. Dia hendak panahkan si Samir Nasri. Gile apa entah. Gua ni straight ok.

12 comments:

apek terror said...

weh penjodoh bilangan utk cupid adalah en.dodol amacam? baik lari cupid lu leh tahan dgr bunyi gelak tak?

alif-mikail said...

bukan secangkir ke? hehehehe

CritiCalThinKer said...

gua rasa serawan cupid kot

kema said...

HAHAHAHA!
ingtkn ko ghey..wiwiwiw~

sehelai cupid kot.

ilazz said...

alaa cupid tu kan saiz dia cam toyol jek so boleh ler guna sekor cupid.. hehehe.. tapi dia lako ke pompuan ekk?

ciKenit said...

ciki rase sebatang cupid kot?
tak pun selapis.
hah...
kot nye la.
;))

Rambo said...

apek - en dodol cupid. cam haram la weh.

alif - secangkir pulok. udoh bunnyi macam ayor pulok.

C.T - ah. serawan..hmmmm...serawan cupid. mcm comel je.

Kema - heh3 sehelai eh? ko ingat Cupid tu kertas tisu??

ilazz - seekor? kot la.

Ciki - sebatang cupid. ke se batang cupid? muahahaha

frH said...

panahkan Nasri utk gua laaaaaaaaaaaaaaa

kacak siotttttttt

Rambo said...

mana gua tau. lu mintak la lu cupid. cupid gua sebok dah nak memanah hati makwe tu. hehehe

kema said...

ingat!



tenkiu..

Rambo said...

gua jadi blur trus.
apa yg ingat apa yg tenkiu nih?

kema said...

Kema - heh3 sehelai eh? ko ingat Cupid tu kertas tisu??

ko tnye aku..aku ingt cupid tu sehelai tissue ke?
so aku jwb a.. 'ingt!'
mmg aku ingt cupid tu sehelai tissue..
paham?

tenkiu tu..mean aku berterima kaseh la kt ko..haihh..

susah la kau neh rembo.
pijak perut kang..