Wednesday, January 20, 2010

Facebook.

Gua dah mula rimas dengan Facebook gua.

Bila masa sepupu sepapat dah ada dalam friendlist gua, masalah keluarga pun nak bawak dalam alam maya. Real life sudah. Sudahnya, gua dari jauh ni dah fikir macam macam.

Jenis tak fikir panjang tuduh gua macam-macam. Come on. Get over it. Move on. Get a life then.

Padan la ada kes suami isteri sampai bercerai berai (gua buat buat percaya Harian Metro) main Facebook.

Elak elak gua delete juga Facebook akaun gua ni kang!

8 comments:

FrH said...

ok lg sepupu sepapat .. biasa la tu.
aku ni siap mak mertua & bapak aku pn dlm fren list .. lgggg laaaaaa tensyennnnnnn.

haha!

phew nasib baik gua yg manage account fb laki gua .....

Lelaki Autumn said...

itulah dia bebanan yang harus ditanggung bila ada facebook.

chill, man.

dewajiwa said...

remove je. haha

Lil^GriZzLe said...

jangan remove dowh. jatuh populariti kang :P

skg zaman sume org celik ati. toksah heran lah.

Rajuna said...
This comment has been removed by the author.
Rajuna said...

gua.
pernah mendelete 2 kali akaun friendster.
dan sekali fb. pastu activate balik.
kadang2 benda ni jadi gua rimas. gua dah tak underground lagi rasanya bila menggunakan perkhidmatan atas talian. takde lagi perbuatan bubuh gam atas setem. burinks!

i'm the girL said...

ala ko nih bo.. ko delete je sepupu ko dari fren list.. siap block lagi.. bia die bajet ko takde fesbuk.. setel!

jamal said...

adeh, dah ramai gak sepupu sepapat dlm fb gua nih..

dulu zaman frenster takde sape heran pon?