Tuesday, January 19, 2010

Gua benci menghibur pelanggan.

Gua kepenatan. Bejalan satu hari melayan customer memang gua tak gemar. Tapi lebih ke customer layan gua.

Mana tak-nya, asal nampak kedai T-shirt, gua nak masuk. Nampak kedai kasut, gua nak masuk. Nampak kedai G-Shock, nak masuk. Nampak kedai buku, gua nak masuk. Apa barang datang Jepun nak pergi tengok temple atau tempat tempat untuk sight seeing. Booring.

Kalau ikut gua, duduk hisap rokok tepi jalan sambil tangan dalam poket jaket zip sampai leher sambil tengok mamat mamat atau minah minah Jepun berfesyen lagi best.

Gua benci entertain customer!

8 comments:

babazahra' said...

ambik lah gambar bro!

moqh said...

apa pun jangan lupa sorvenir utk gua

Lelaki Autumn said...

nih nampak sangat dah sangap nih. hehehe

frH said...

mana gamba kau berfesyen gaya jopun?

Dewajiwa said...

sket hari lagi lu mesti apply nak duduk sana. dah, balik lah sekarang sebelum terlambat

Rembo said...

baba - ape lu ingat blog gua ni macam blog stail update bergambo ke ape? he he he

moqh - mancis hotel pun kira sovenier kan?

autumn - tau takpe. boring sial gua!

frh - nnti la. malu.

dewa - tau takpe. mgu depan baru gua balik.

moqh said...

gua dah x merokok bo..
cr lain f/magnet ke
bini gua ngidam yg jepun punya

Rembo said...

ok bro. ada beg bentuk camera nak? ni gua charge sikit la.

maklumla, deal dengan bos LOMO. Untung2 gua boleh jadi supplier kat Malaysia.