Monday, January 11, 2010

Jek Blek.


Sekali pandang, macam Jack Black. Masa berlakon cerita Tenacious D in Pick of Destiny. Dua kali pandang macam vokalis band indie tu. Alaaa...yang tengah hot tu. Bukan Bunkface. Lain.

Ini antara malam malam terakhir rambut gua panjang. Lepas dinner ni, gua klik satu satu gambar time dinner, gua naik menyampah tengok rambut gua bersepah sepah macam baju tengah berselerak atas katil.

Sekarang. Gua dah macam Brad Pitt masa berlakon Ocean Twelve versi kembang 1 inci. Itu pun orang lain yang cakap.

11 comments:

laki cikgu kimia said...

lu memang kalu gaya, serahkan..

fazleena said...

mmg mcm brad pitt. :)

Rembo said...

nas - heh heh heh.

fazleena - aww. u ni bikin pipi i merah la :p

Lelaki Autumn said...

jack black cool tau.

Rajuna said...

saja la tu test market

frH said...

pehh .. ada style lah!!

Rembo said...

Autumn - mmg kool pun jek blek.

Juna - ahakss. bila nak from band ni?

frh - dah dak2 opis gua semua pakai skema kontemporari. Mana 'in' dengan gua. he he he

Dewajiwa said...

nyanyi lagu Hey Jude tapi tema Jek Blek mana ngam.
tapi jaket tu kelas lah. UNIQLO?

Rembo said...

dewa - takpe. gemuk + gitar + rambut panjang = jack black.

ntah ape brand ntah. jepun punya brand.

Anonymous said...

Bro, gitar pun lu pandai main, jom buat band satu.... -mamu

|| a - j . E . E || said...

ko nyanyi lagu bunga² cinta ke? hak~ bukan men kembang mekar lagi bunga kat belakang ko tuh :p