Friday, January 22, 2010

Toe vs MONO.

Beberapa bulan lepas, gua ada baca satu flyers tentang MONO turun Malaysia sekali lagi. Hujung bulan ini. Gua gila teruja. Kali ini, biar badai datang melanda, gua akan tetap pergi.

Kelmarin. Tengah sedap gua hisap rokok di smoking area sambil usha usha secara minimal makwe makwe Jepun berskirt pendek balik kerja, gua dapat satu teks.

[Kalau ada jumpa baju Mono, lu belikan gua sekali. Hujung bulan dia turun KL.] - Tom.

[Gua tau. Tapi mono tak jumpa. Tapi CD Toe ada la.] - gua.

[Cara gak tu. Nanti kita print cover album baru Toe tu atas baju. Amacam?] - Tom

[Boleh juga.] - gua.

Lantas gua sambung usha makwe Jepun berskirt pendek balik kerja sambil tangan kiri dalam poket jaket belon tahan sejuk sambil senyum senyum sendiri sebab CD Toe dah dalam beg itu jam.

Sini versi original.

No comments: