Friday, January 15, 2010

Kusut.

Kepala gua serabut. Macam-macam gua fikir. Serabut bagaikan benang dilanggar ayam bak kata Tony Wong. Hilang seri rambut Brad Pitt ai. Huh!

Tiba-tiba, banyak pula benda pending. Tiba-tiba, gua pula yang jadi trainer bila di HQ pejabat gua kat Jepun kang. Last minute baru tahu.

Mana gua nak sediakan semua syllabus? Kang tengah gua sedap revise apa yang patut, teringat pula kredit kad gua. Dua hari lepas gua minta tolong 'up' sikit kredit limit.

Tapi, nak dapat cakap ke customer care punya officer, dia punya susah macam nak mintak cop District Officer buat lulus biasiswa.

Sekarang ni, gua tengah usha-usha page Disneyland Tokyo pula. Customer gua minta nak tengok Mickey Mouse secara live. Tengok kat Disney Channel sudah. Sama je. Bukannya Mickey Mouse kat Disneyland Tokyo tu bermata sepet atau Minie Mousenye seseksi makwe Jepun pun.

Grrrr...!!!!

5 comments:

Cik-Gie said...

woi pegi sana jangan lupa beli belacan jepun 5!

Dewajiwa said...

abislah. kat sana mesti kena goreng.
jangan bawa kad tu ke sana. balik kang bawa utang je. lagi kusut bulan depan. heh.

babazahra' said...

customer lu ni sebaya dengan anak gua ke?

Rajuna said...

mungkin dia mau minie mouse yang pakai baju maid...ermm..macam selalu2 dalam dvd tu.

Rembo said...

cikgi - perghh..susah permintaan kau tu.

dewa - nasib baik bukan gua yang incharge, budak sales yang incharge.

baba - takde. tua dah. ada husband dah pun.

juna - perghh...dia lelaki la Dol.