Thursday, January 14, 2010

Pengembaraan mencari Maria Ozawa dan Akira Toriyama - Bahagian II

Dulu. Misi ini tak berjaya. Kalau setakat hari ini, schedule masih berjalan lancar. Kiranya, Pengembaraan Mencari Maria Ozawa dan Akira Toriyama (PMMOAT) masih jadi. Jangan cancel last minit sudah.

Glove, scarf, jaket kembung atau jaket belon macam Wenger selalu pakai sekarang ni yang ada bulu bulu, snow cap, baju lengan panjang, hoodie, Red Wings Irish Setter, semua dah settle.

Kalau tak jadi, gua nekad buka meja depan pejabat gua jual barang-barang ini sebagai tanda protes!

6 comments:

laki cikgu kimia said...

part red wing tu gua jeles..

Lelaki Autumn said...

ini betul punya nekad nih. :)

Rembo said...

nas - gua dapat bundle je. RM150. Parit raja. amacam??

autumn - ahaks. dah tu. mana gua nak jual? ha ha ha

.Gha A. said...

japan plk ke kali ni? asik jln je lu ni. jeles siot! :P

p/s: bundle pt raja lu slalu gi mana?

Rajuna said...

psst bo.
maria ozawa, dvd original.
boleh?

Rembo said...

jeha - nature of my job babe.

juna - tgk dulu line clear ke tak? ke nak CD TOE? Mono biasa sangat. he he he