Thursday, January 07, 2010

Perangai.

Malam tadi gua tak boleh tidur. Golek ke kiri salah, golek ke kanan salah. Tenung kipas salah, tenung tingkap lagi rasa lain macam.

Semua gua buat macam tak kena. Nak kata tak packing lagi, dah settle dah.

Baju berkolar, jeans, underwear, stokin, peralatan tandas, minyak wangi, novel Pisau Cukur...errr...maksud gua pisau cukur, majalah Montain Bike UK, T-shirt, spare part mesin, baju kerat lengan dengan seluar futsal untuk buat tidur, pelembab bibir, pencuci muka Garnier, shampoo Cristiano Ronaldo, pisau MacGyver, PC, passport, handphone punya charger, rokok Dunhill Light kotak besar 2 kotak. Complete.

Tapi, mata tak juga boleh lelap.

Bila ingat-ingat balik, gua memang perangai susah nak tidur kalau excited nak naik kapal terbang. Tambahan, duduk sebelah enjin.

Perrghhh...ngeri!

9 comments:

Dewajiwa said...

budak metro gak lu nih. kata rock.
pisau tu mana lepas scan xray.

Anonymous said...

blog walking~

Aishah Nur Hakim said...

hoi. jangan la ajar dia tak shave.

harap2 burung tak langgar enjin kapal.

Rembo said...

dewa - setakat semalam, lepas. Jgn bawak naik masuk kapal. letak dalam beg yg check in.

hami - please.

aishah - siapa? siapa? he he he

Anonymous said...

comey je.....

tuntung said...

abis la.dok tepi enjin dapat la banyak angin..kena kipas

Jorji said...

cepat skit bo,kalau lambat naik kapal,takda tempat duduk,kene berdiri pulak nanti.

Rembo said...

tung- bnyk la angin lu. ngeri.

ji - ha ha ha. gua tengah bayangkan kalau kena tahan beg sambil berdiri time kapal amik corner.

laki cikgu kimia said...

lu pakai underwear. gay! boxer la baru independent day.